Garanția de Calitate a Serviciilor

Garanția de Calitate a Serviciilor

Asigurarea calității serviciilor

  • Î.S. MoldData garantează un uptime anual de 99,9% a infrastructurii Î.S. MoldData.
  • Î.S. MoldData va expedia notificare prin e-mail cu 24 ore înainte de toate mentenanțele programate și/sau downtime. În cazul când este necesară o mentenanță urgentă și/sau downtime, Î.S. MoldData are dreptul să o facă fără să expedieze vreo notificare.
  • Î.S. MoldData are dreptul să schimbe API sau să o suspende în orice timp fără nici o notificare
  • Î.S. MoldData garantează disponibilitatea 24/7/365 a suportului tehnic. Utilizatorul poate să ne contacteze prin e-mail sau deschizând un tichet de suport în Panoul de Control.

  • Credite SLA

  • În cazul când Î.S. MoldData nu respectă condițiile SLA, Utilizatorul are dreptul să ceară Credite SLA de până la 10 ori mai mare decît consumul pentru perioada nedisponibilității Serviciilor. Aceste tipuri de Credite nu pot fi returnate în numerar sau în oricare altă formă decît doar pentru folosirea lor pentru Serviciile furnizate de Î.S. MoldData.
  • În cazul când Î.S. MoldData nu respectă condițiile SLA mai mult de 2 ori într-o perioadă de 30 zile, Utilizator are dreptul să ceară Credite SLA de până la 100% a consumului pentru ultimile 30 zile.
  • Pentru primirea Creditelor SLA, Utilizatorul trebuie să ne expedieze o cerere prin e-mail cu specificarea dății, timpului de începere a perioadei de indisponibilitate a Serviciilor, duratei de indisponibilitate și cantitatea Creditelor SLA solicitate. Î.S. MoldData va transfera Creditele SLA în decurs de 60 zile din data cererii în cazul aprobării cererii de către noi

  • ACTUALIZAT: 15.07.2014

    "I.S. MoldData" 2017. Toate drepturile rezervate.

    What Client’s Say